۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبر: 83809699
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات ساخت هنرستان تربیت بدنی در زاهدان آغاز شد

۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبر: 83809699
عملیات ساخت هنرستان تربیت بدنی در زاهدان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت هنرستان تربیت بدنی ۱۲ کلاسه به همت خیران در زاهدان آغاز شد.

رضا سرحدی نیا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این هنرستان در زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش‌از ۴۲ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

وی افزود: راه‌اندازی این هنرستان نقش مهمی در تربیت دانش آموزان علاقمند به رشته‌های مختلف ورزشی خواهد داشت.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با قدردانی از خیران مدرسه ساز گفت: میزان مشارکت در مدرسه سازی در کنار دولت در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را داشته به طوریکه در استان در سال ۸۹ در بحث جذب میزان تعهدات خیران مدرسه ساز رتبه ۲۸ کشور را داشتیم که هم‌اینک به رتبه سوم کشوری ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
سرحدی نیا بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.
به گزارش ایرنا، ۷۲۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در ۶ هزار و ۶۰۰ مدرسه با ۴۰ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha