۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83809746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده صالح آباد اعزام شدند

ایلام - ایرنا - فرماندار مهران گفت: گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده صالح آباد از توابع این شهرستان اعزام شده اند تا شرایط منطقه را پس از وقوع این حادثه طبیعی بررسی کنند.

اسد قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنوز هیچ خسارت مالی یا جانی به علت وقوع زلزله در بخش صالح آباد از سوی بخشداری و دهیاری های این بخش گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه به طور مرتب با دهیاری و بخشداری های شهرستان مهران به منظور بررسی وضعیت مناطق شهری و روستایی پس از زمین لرزه در ارتباط هستیم، افزود: کانون زلزله بخش صالح آباد است اما شهرهای اطراف از جمله مهران و ایلام را نیز تحت تاثیر خود قرار داد.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به احتمال وقوع زمین لرزه های بعدی از همه مردم شهرستان مهران به ویژه بخش صالح آباد تقاضا می شود ضمن حفظ خونسردی و هوشیاری خود ساعات آینده را در فضای باز و خارج از منازل طی کنند.

زلزله ای به بزرگی پنج ریشتر لحظاتی پیش صالح آباد از توابع شهرستان مرزی مهران را لرزاند که در شهرستان های ایلام و ایوان نیز احساس شد.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۱۲ و ۴۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه به وقوع پیوسته است. 

این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۳.۵۲۴ و طول جغرافیایی ۴۵.۹۹۷ به وقوع پیوسته است.

این زلزله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین رخ داد و هنوز از تلفات جانی و مالی آن گزارشی ارایه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از سطح شهر ایلام، در اغلب محلات مردم به خیابان آمده اند.

بخش مرزی صالح آباد از توابع شهرستان مهران است که در ۳۷ کیلومتری جنوب غربی ایلام واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha