۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 83810889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز جمعه در ۶ شهر استان قزوین اقامه شد

۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبر: 83810889
نماز جمعه در ۶ شهر استان قزوین اقامه شد

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ۱۶ خرداد در ۶ شهر استان شامل آبیک، خاکعلی، محمدیه، الوند، آوج و آبگرم برگزار شد.

منوچهر حبیبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرهای یاد شده که آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در آنها برگزار شد، به لحاظ ابتلا و شیوع ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار دارند.
وی افزود: تمهیدات لازم توسط ستادهای نمازجمعه در این مناطق برای اقامه این آیین عبادی سیاسی فراهم شده است .
حبیبی از نمازگزاران خواست، با رعایت نکات بهداشت فردی و نیز جمعی و همراه داشتن ماسک ، سجاده و رعایت فاصله‌اجتماعی در مراسم شرکت کنند.
وی از دیگر تمهیدات اندیشه شده برای نمازگزاران را کوتاه کردن مدت زمان برنامه نماز جمعه اعلام کرد و  نمازگزاران خواست که تا حد امکان از آوردن  کودکان را به همراه خود به محل نماز جمعه خودداری کنند.
حبیبی ،به نمازگزارانی که دارای بیماری های قلبی و تنفسی یا سالمندان توصیه کرد که حتی‌المقدور در مراسم نماز جمعه شرکت نکنند و  همچنین بانوان از چادر شخصی برای اقامه نماز استفاده کنند.
این مسوول تاکید کرد : با توجه به اعلام وضعیت هشدار در قزوین از دانشگاه علوم پزشکی خواست شده تا وضعیت استان را  بررسی و سپس در کمیته استانی پیشگیری از کرونا تصمیماتی لازم  برای احرایی محدودیت ها اتخاذ شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha