۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 83814388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰ مددجو در استان اردبیل صاحب شغل شدند

۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
کد خبر: 83814388
۱۴۰ مددجو در استان اردبیل صاحب شغل شدند

اردبیل - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال ۱۴۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی صاحب شغل شدند.

منصور سیفی روز دوشنبه افزود: این افراد پس از شرکت در کارگاه‌های آموزشی فنی و تخصصی و دریافت تسهیلات اشتغال و خودکفایی طرح‌های خود را به مرحله اجرا درآوردند.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان پرداخت شده، اظهارداشت: همکاری‌ و تعامل بانک‌های عامل موجب اشتغال مناسب و پایدار مددجویان شده است.

او بیان کرد: با نظارت دقیق بر نحوه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی تلاش می‌شود تا انحرافی در مسیر خوداتکایی خانوارهای تحت حمایت صورت نگیرد.

وی گفت: همچنین کارشناسان این نهاد با ارائه مشاوره‌های لازم و ایجاد بازار کار مناسب درصدد تقویت کسب‌ و کار مددجویان تحت حمایت هستند.

سیفی با اشاره به اینکه مددجویان جزو خوش‌ حساب‌ترین مشتریان بانک ها هستند، ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته خانوارهای تحت حمایت دارای کمترین معوقات بانکی هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خوش‌حسابی در بازپرداخت وام‌ها باعث شده تا بانک‌های عامل بر اساس حسن اعتماد، تسهیلات خود را پس از طی مراحل قانونی در سریع‌ترین زمان ممکن به مددجویان اعطا کنند.

وی افزود: این نهاد پس از استعدادسنجی و مهارت‌آموزی، مددجویان را به بانک‌های عامل معرفی می‌کند که این امر علاوه بر موفقیت در اجرای طرح، موجب شده تا آنها به موقع اقساط خود را پرداخت کنند.

وی رسیدن به خودکفایی و استقلال مالی خانوارهای تحت حمایت را اولویت‌های کمیته امداد استان اردبیل برشمرد.

وی اظهارامیدواری کرد با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

او بیان‌کرد: خیرین از طریق کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

۳۸ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha