۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۳۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 83817577
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهسازی ۱۴ کیلومتر از محور سلفچگان – دلیجان آغاز شد

قم – ایرنا - رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: طرح بهسازی ۱۴ کیلومتر از محور ترانزیتی سلفچگان – دلیجان در حوزه استان قم با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قم، محمدرضا زیدآبادی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: این طرح در راستای صیانت از سرمایه های ملی و ارتقا سطح ایمنی با بودجه ای از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور اجرایی شد.

وی ادامه داد: طول این مسیر ترانزیتی درحوزه استان قم بالغ بر ۳۳ کیلومتر است که طرح بهسازی ۱۴ کیلومتر از آن به صورت مقطعی  در ۲ محور رفت وبرگشت درحال اجرا می باشد .

زیدآبادی با بیان اینکه بزرگراه سلفچگان- دلیجان از جمله مهمترین محورهای ترانزیتی و شریانی کشور است، عنوان کرد : با توجه به ترافیک ترکیبی و چشمگیر این بزرگراه شریانی ، تسریع دراجرای طرح بهسازی آن  درحوزه استان قم دردستور کار قراردارد .

وی بازه زمانی تکمیل این طرح را بالغ بر ۹ ماهه برآورد کرد و اظهار داشت : درصورت استمرار و عدم وقوع عوامل توقف پروژه ، این طرح پایان آذرماه امسال به بهره برداری می رسد.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در ادامه ضمن تاکید برضرورت رعایت کامل جوانب ایمنی توسط کاربران جاده ای ، از رانندگان گرامی که از مسیر پروژه های عمران جاده ای عبور می کنند درخواست می شود تا به علائم ایمنی منصوب در ابتدای پروژه های در حال اجرا در مسیر جاده های میان استانی توجه جدی کنند.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha