۲۰ تیرماه، آخرین مهلت ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر 

تهران-ایرنا- سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از پایان مهلت ثبت‌ درخواست دانشجویان برای میهمانی و انتقال تا ۲۰ تیر ماه خبر داد.

فردین تقی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، درباره فرایند میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر که از ۲۰ خرداد ماه آغاز شده است، اظهار داشت: سازمان امور دانشجویان در زمینه اجرای آیین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، به این دانشجویان تا ۲۰ تیرماه مهلت ثبت درخواست داد.

وی با بیان اینکه فرایند میهمانی و انتقال برای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ است، خاطرنشان کرد: دانشگاه های مبدأ موظف هستند از ۲۰ تا ۳۱ تیر ماه درخواست این دانشجویان را بررسی کنند.

سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان تا تاریخ اعلام شده با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد ثبت نام کنند.

تقی زاده افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی آنها خاتمه یافته است، باید دوباره در سامانه جامع امور دانشجویان ثبت نام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha