۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83822335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۷ پروژه مدرسه سازی در گیلان در دست ساخت است

۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
کد خبر: 83822335
۱۰۷ پروژه مدرسه سازی در گیلان در دست ساخت است

رشت - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: ۱۰۷ پروژه مدرسه سازی با مشارکت خیرین در این استان در دست ساخت است.

علی دقیق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد پروژه مدرسه سازی با ۵۰۸ کلاس درس با ۹۵ هزار مترمربع زیربنا در استان گیلان در دست ساخت است.

وی با اشاره به اجرای طرح "آجر به آجر" در ارتباط با کمک های مردمی در ساخت مدرسه اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس کشور طرح تحولی آجر به آجر را به وزارت آموزش و پرورش ارایه داد که پس از تصویب از سوی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان خاطر نشان کرد: طرح آجر به آجر در راستای تحقق سند تحول بنیادین و زیر نظام فضا و تجهیزات آموزشی اجرا شده و نقطه عطفی در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت های مردمی است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح هر فردی می تواند حتی با خرید یک آجر سهمی در ساخت مدرسه دارد و از پاداش کار خیر مدرسه سازی بهره مند شود، اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در طرح آجر به آجر می توانند به مجمع خیرین مدرسه ساز یا مشارکت های مردمی نوسازی مدارس گیلان مراجعه کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان بیان داشت: بر اساس ارزیابی سازمان نوسازی مدارس کشور، گیلان در سال گذشته در ارزیابی عملکرد موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات نوسازی های مدارس کشور شد.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha