۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83822672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها پیش قراولان مجاهدت در جنگ نرم هستند

۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83822672
رسانه‌ها پیش قراولان مجاهدت در جنگ نرم هستند

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات پیش قراولان مقابله و مجاهدت در جنگ نرم با دشمنان هستند.

حجت‌الاسلام "سیدعبدالمهدی موسوی" روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های محلی استان مرکزی افزود: فعالان رسانه‌ای وظیفه سنگینی در  ایفای مطلوب تکالیف خود در مقابله با دشمنان این مرز و بوم برعهده دارند.

وی اظهار داشت: فضای مجازی جای برخورد با فساد و اجرای عدالت و عرصه فرهنگی جولانگاه مباحث در این حوزه نیست.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: نقد منصفانه نباید موجب موج سواری رسانه‌ها و فضای مجازی شود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: امنیت عمومی، اقتدار و تمامیت ارضی کشور با فعالیت رسانه‌ای ارتباط مستقیم دارد و باید از این فرصت برای قدرت بخشی استفاده شود.

وی اظهار داشت: رسانه های بیگانه و معاندان نظام شبانه روزی به تخریب ارزش‌ها مبادرت می‌ورزند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: برخی رسانه‌ها ابزار سلطه جویی نظام استعماری هستند که باعث تضعیف موقعیت نظام می‌شوند که این مهم نیازمند مدیریت است.

حجت الاسلام موسوی افزود: مدیریت افکار عمومی نیازمند ابزار است که مهمترین رسانه موثق و اخبار شفاف است.

وی اظهار داشت: حل پرونده های دستگاه قضایی با استفاده از صلح و سازش در  دستور کار مجموعه دادگستری استان است تا از حجم پرونده‌ها کاسته شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:شیوه نامه‌ای در حال تنظیم است تا از رسانه های استان در مباحث مختلف حمایت شود و این حمایت مشروط به فعالیت رسانه‌ها در چارچوب قوانین است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: وجود هرگونه تهمت و افترا در فضای مجازی باعث خواهد شد حقانیت رسانه زیر سوال برود.

در این نشست مدیران خبرگزاری‌ها و نمایندگان رسانه‌های استان مرکزی نقطه نظرات خود را مطرح و رییس کل دادگستری استان قول ارتباط با رسانه‌ها به طور مستمر را دادند.

۲۱۲شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha