۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸
کد خبر: 83827159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظارت بر تولید و عرضه لوازم خانگی تشدید می‌شود

۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸
کد خبر: 83827159
نظارت بر تولید و عرضه لوازم خانگی تشدید می‌شود

تبریز- ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اعلام اینکه از امروز (شنبه) طرح نظارتی ویژه بازار لوازم خانگی در سطح تولید و عرضه آغاز شده است، گفت: بر این اساس نظارت بر بازار این کالاها تشدید می‌شود.

مقصود رضازاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه ۵ قلم لوازم خانگی پرمصرف و پرتقاضا شامل یخچال و یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، تلویزیون و اجاق گاز با توجه به درجه اهمیت آنها در سبد مصرفی خانوار، مشمول این طرح است؛ افزود: تمامی تولیدکنندگان داخلی موظف به درج قیمت در سامانه www.۱۲۴.ir  هستند و در صورت عدم اقدام موضوع در قالب عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی قابل پیگیری خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی واحدهای تولیدی مکلفند نسبت به عرضه مستمر ، به هنگام و کافی محصولات تولیدی خود در سطح بازار اقدام کنند .

وی خاطرنشانکرد : هرگونه اقدام نظیر الزام شبکه عرضه به خرید سبدی اقلام وایجاد انحصار در تامین کالا از سوی تولید کنندگان لوازم خانگی، فاقد وجاهت بوده و به منزله اخلال در نظام عرضه و تقاضای بازار با هدف بازارسازی کاذب از طریق مجاری قانونی قابل پیگیری خواهد بود.

رضازاده با اشاره به اینکه  تمامی عرضه کنندگان نیز موظف به رعایت قیمت های درج شده در سامانه  www.۱۲۴.ir هستند، اظهار داشت: با هرگونه امتناع از عرضه و یا گرانفروشی به شدت برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان از سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان به عوان پل ارتباطی بین مردم و بازرسان سازمان یاد کرد و گفت: همچون همیشه آماده دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی و رسیدگی به آنها هستیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha