وی افزود: تیپاکس، شرکت بزرگ و ۶۰ سالهای است که بهعنوان بنیانگذار پست خصوصی در کشور، بهخوبی توانسته است با تکنولوژیهای روز دنیا خود را سازگار کرده و در حوزه پست و لجستیک، نوآور باشد.
قندچی با اشاره به اینکه همواره سعی داشتهایم با برنامهریزی و بازبینی ساختار حملونقل در سطح کشور، موجبات بالا رفتن سطح بهرهوری ساختار ناوگان لجستیک را فراهم کنیم، گفت: در راستای نفوذ و توسعه بازار تیپاکس، سال گذشته با ایجاد مسیرهای جدید و ساماندهی، کنترل و بهبود آنها و افزایش تعداد نمایندگیها و پایش و بهبود وضعیت آنها، پوشش خدمات گستردهتری را، در سطح کشور برای مشتریان خود فراهم کردیم.
معاون بازاریابی تیپاکس، در ادامه با اشاره به لزوم انطباق سازمانها با فناوریهای روز، گفت: امروزه شرکتهای لجستیک با عصری از تغییرات غیرمنتظره مواجه هستند که عمدتا به خاطر فناوریهای نوآورانه در حوزه دیجیتال و انتظارات مشتریان ایجاد میشوند. در عصر حاضر، شرکتهایی که یک گوشه نشسته و تماشا میکنند، محکوم به مرگ هستند و برندگان آینده آنهایی هستند که مفهوم تولید و فعالیت دیجیتال را هرچه سریعتر درک کرده و برای آن تغییر میکنند.
قندچی گفت: تیپاکس بهعنوان شرکتی ۶۰ ساله که از ابتدا نوآوری را در راس فعالیتهای خود قرار داده است، برای تسهیل فرایندهای فروش خود، به توسعه درگاههای فروش، مانند بهرهبرداری از اپلیکیشن «مای تیپاکس»، توسعه خدمات مشتریان و همچنین توسعه ارتباطی با سازمانهای خرد و کلان اقدام کرده است. مای تیپاکس با فراهم کردن درگاه ثبت سفارش آنلاین برای افراد و کسب و کارها، از دغدغههای ارسال یا دریافت مرسولههای شخصی و تجاری افراد میکاهد و فرایند ارسال بسته را تسهیل می کند.
وی افزود:مای تیپاکس ابتدا در تهران فعال شد و از امسال، توسعه آن را با اصفهان، رشت و شیراز شروع کردیم و امید داریم تا پایان سال، تمامی شهرهای کشور را پوشش دهیم.
شهرام قندچی اعتقاد دارد که باید نقش سیستم لجستیک در موفقیت کسبوکارهای امروز، بهویژه کسبوکارهای دیجیتال را بپذیریم و برای رونق چنین کسبوکارهایی، شرکتهای لجستیک باید خود را توانمند و بهروز کنند. شرکت های لجستیک باید به طور دائم سرویسهای خود را با نیازهای مشتریان تطبیق دهند و این مورد باید قبل از تبدیل شدن نیاز مشتریان به خواسته، اتفاق بیفتد. تیپاکس بهعنوان بنیانگذار ۶۰ سال نوآوری و خدمت، برای این مهم، با استفاده از زیرساختهای فناورانه، طراحی سرویسهای نوینی را در دست توسعه دارد.
به گفته وی، همکاری در زنجیره تامین، یکی از موضوعات داغ امروز است. شرکتهایی که از راهکارهای دیجیتال برای همکاری موثر در طول زنجیره تامین و توزیع استفاده میکنند، مزایای کسبوکاری بسیاری را تجربه خواهند کرد. از آنجا که یکی از اهداف تیپاکس، همیاری لجستیک کسبوکارهای کوچک، متوسط و بزرگ است، جهت جلب رضایت مشتری و تطبیق خواستههای او با تواناییهای تیپاکس، اقدامات متعددی انجام داده است.
وی افزود:طی یک سال گذشته توانستهایم با کسبوکارهایی در اندازههای گوناگون و شرکتهای بزرگ و پیشرو بازار همکاری داشته باشیم.
معاون بازاریابی تیپاکس افزود: با رشد کسبوکارهای الکترونیکی، بهویژه در فعالیتهای B۲C، مصرفکنندگان عادت کردهاند که بهطور مداوم، از شیوه حرکت و جابجایی کالای خود، حتی با وجود امکان تغییر مقصد در حین حرکت محصول، باخبر شوند. ما نیز در تیپاکس سعی داشتهایم بهعنوان حلقه میانی این ارتباط، با فراهم کردن امکان رهگیری آنلاین بسته در وبسایت و اپلیکیشن مای تیپاکس، با رویکرد ایجاد شفافیت، از این دغدغه مشتریان خود نیز بکاهیم و تجربه خوبی را در زمینه خدمات ارسال بسته فراهم کنیم. می توان گفت ایجاد یک پلتفرم مناسب تجاری، کلید دیجیتالی شدن است و در این حوزه، هیچ تحولی بدون ارتباط و تبادل الکترونیکی، به عنوان پایه و اساس آن، امکان پذیر نمی باشد. قندچی گفت:امروز نه تنها صنایع لجستیکی، بلکه همه کسبوکارها نیازمند تمرکز بر توسعه درگاههای فروش خود هستند تا با تکیه بر فناوریهای نوین و بهرهگیری از آنها در راستای ارائه خدمات خود، موفق باشند.
نظر شما