۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
کد خبر: 83828563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چراغ تماشاخانه سنگلج از سوم تیر روشن می‌شود

۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
کد خبر: 83828563
چراغ تماشاخانه سنگلج از سوم تیر روشن می‌شود

تهران- ایرنا- صحنه تماشاخانه سنگلج از سوم تیرماه و با بازگشایی تماشاخانه‌های تئاتر بعد از چهارماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، آماده اجرا می‌شود و نمایش «برلین ۱۰:۱۰» نیز از مردادماه در تماشاخانه دا به صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش کابوسهای مرد مشکوک به کارگردانی ملیکا رضی که اجراهای خود را در ماه اسفند سال گذشته و پیش از شیوع ویروس کرونا در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده بود، از سوم تیرماه مجددا به صحنه می‌رود و به مدت دوهفته به اجرای خود ادامه می دهد.

در این نمایش که توسط محمدحسین ناصربخت نوشته شده، بازیگرانی چون امین اکبری نسب، خدایار کاشانه، پیمان یاقوتی، فاطمه نصرتی، امیررضا جلالی، کوروش رخشنده‌پی، امیرحسین حجتی به ایفای نقش می پردازند.

کابوسهای مرد مشکوک هرشب در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به صحنه می رود و علاقه‌مندان تنها می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی تیوال اقدام به تهیه بلیت کنند.

تماشاخانه سنگلج تمام تمهیدات لازم برای رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را برای پرسنل تماشاخانه، تماشاگران و گروه نمایشی در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

بازیگر نمایش کرونوس «برلین ۱۰:۱۰» را به صحنه می‌برد

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، رها حاجی زینل بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر، نمایش برلین ۱۰:۱۰ به نویسندگی علی صفری را مرداد ماه امسال در خانه نمایش دا به صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان برلین ۱۰:۱۰ آمده است: «وقتی پشت ویترین ساعت فروشی‌ها می‌ایستیم، همه ساعت‌ها روی ۱۰:۱۱ دقیقه تنظیم شدند، باور بر این است که در این ساعت جنگ جهانی دوم به پایان رسیده، اما چه کسی میدونه که یک دقیقه قبل از پایان جنگ چه اتفاقاتی افتاد؟.»

حاجی زینل پیش از آثاری همچون هجوم، آشویتس زنان، مسافران و مرگ یزدگرد را کارگردانی کرده است، وی همچنین در نمایش‌هایی همچون کرونوس، آشویتس زنان، مربع، تیراندازی در تئاتر به ایفای نقش پرداخته است.

سارینا میلانی، فرخ‌مهر کیوانمهر، یاسمن خلیلی، محمد پسندیده، حسن محمدیان، نیما سپهرار و نابت شفاهی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha