جمع‌آوری هفت هزار تن ضایعات از مخزن تعدیل سیلاب صالح‌آباد شهرری

شهرری - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری ) گفت: روند بارگیری ضایعات از مخزن ۶۰۰ هزار مترمکعبی تعدیل سیلاب صالح‌آباد شهرری و جمع‌آوری هفت هزار تن لجن و زباله از این مخزن آغاز شده‌است.

رضا معلم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه بخش عمده آبهای سطحی مناطق جنوبی شهر تهران به این منطقه هدایت می شود در پایان فصل بارندگی و آغاز فصل گرما، عملیات جمع آوری ضایعات از مخزن ۶۰۰ هزار مترمکعبی صالح آباد آغاز شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان عملیات اجرایی ۷۰۰ کامیون ۱۰ تنی معادل هفت هزار تن ضایعات بارگیری و به مراکز تخلیه منتقل شود.

معلم اظهار داشت: در راستای اجرای روند جمع آوری ضایعات در حال حاضر ماشین آلات سنگین از نوع لودر، بابکت و بیل مکانیکی مشغول فعالیت هستند.

وی نقش پاکسازی های مستمر مخزن صالح آباد در مدیریت آب گرفتگی و آب ماندگی های احتمالی را تاثیرگذار  خواند و گفت: لایروبی و تخلیه ضایعات از مخزن صالح آباد به صورت مستمر در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری ) یادآور شد: نیازمند فرهنگ سازی مبنی بر عدم ریختن زباله و ضایعات در مسیر نهرها، رودخانه ها و مسیل ها هستیم تا احتمال هرگونه خطر رفع شود و به تبع آن هزینه تحمیلی آن کاهش یابد.

شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری ) با ۲۰ محله و هفت ناحیه شهری یه شهروندان خدمات رسانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha