۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
کد خبر: 83832669
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان ویژه برنامه ماه عاشقی معرفی شدند

۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
کد خبر: 83832669
برگزیدگان ویژه برنامه ماه عاشقی معرفی شدند

تهران- ایرنا- ویژه برنامه «ماه عاشقی» همزمان با آغاز دهه کرامت با اعلام اسامی برندگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش روز چهارشنبه ستاد ازدواج دانشجویی، هم زمان با آغاز دهه کرامت، برندگان ویژه برنامه ماه عاشقی در مراسمی با حضور معاون دبیر ستاد ازدواج دانشجویی و سایر مسوولان به قید قرعه مشخص شدند.

در بخش متاهلین، محمد مظاهری، سیده مریم میری، عاطفه قربانی، سعیده کاظمی، فاطمه ملک محمدی، حمیدرضا سلیمانی، عارف پیشه ور، سیما کمی، مژده عبدلی، فاطمه حسینی ارجاس، اسد دهقانی، حسن صادق مقدسی، فاطمه حنایی جهرمی، معصومه نجفی آقامیرلو، محدثه بیدران و ندا تازیکه بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دادند.

در بخش مجردین نیز مهدیه احمدی، مینا حسنی، محدثه رضایت، سیدمحمد خیبر، سیدسعید کشوری طباطبایی و مریم احمدوند عنوان برترین‌ها و کارت هدیه ۱۰میلیون ریالی را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، این ویژه برنامه درماه مبارک رمضان و به منظور استمرار برنامه‌های آموزشی ستاد ازدواج دانشجویی در ایام قرنطینه خانگی، در دو بخش برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مجرد و متاهل از ۶ اردیبهشت تا پنجم خرداد ماه اجرا شد و بیش از ۷هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

 ۲۸سفر مشهد مقدس (پس از آغاز طرح ملی همسفر تا بهشت با رفع کرونا) و ۶۲ کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه برنامه بود که به قید قرعه به ۹۰ نفر از شرکت کنندگان تعلق گرفت.

ویژه برنامه ماه عاشقی در بخش متاهلین، چهار مسابقه یار مهربان، آوای کتاب، قاب ماندگار و آیه های زندگی و در بخش مجردین افزون بر این چهار مسابقه، مسابقه الفبای ما شدن را شامل می شود.

فهرست کامل برندگان بخش‌های مختلف ویژه برنامه ماه عاشقی، در سایت nahad.ir، اپلیکشین باشگاه ازدواج و صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha