۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83832897
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۷ هزار نفر در آذربایجان‌غربی مشمول تسهیلات کرونایی

مهاباد- ایرنا- سرپرست معاونت اشتغال و کارافرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۷ هزار و ۶۱۸ صاحب کسب و کار در استان مشمول دریافت تسهیلات کرونایی شده اند.

پروانه صفری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان اشنویه نیز ۱۸۱ نفر مشمول استفاده از تسهیلات کرونا هستند.

وی اضافه کرد: افرادی که در نظر دارند از این تسهیلات استفاده کنند، می توانند به سامانه کارا مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه  ۲ گروه از کسب و کارها شامل دریافت تسهیلات کرونا می شوند، بیان کرد: کسب و کارهای که تعدیل نیرو انجام نداده اند و با حفظ اشتغال بیمه اسفندماه را نیز واریز کرده بودند، شامل این وام می شوند که بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات می گیرند.

سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰ بانک به عنوان بانک عامل تسهیلات کرونا معرفی شده اند که  استانی و یا شهرستانی هستند و متقاضی به اختیار خود بانک عامل را معرفی می‌کند.

صفری افزود: ۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، آموزشگاه های رانندگی مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا هستند.

بیماری کرونا که از اوایل اسفند در کشور و آذربایجان غربی شایع شد، موجب تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی و صنعتی شده بود که به تازگی، این واحدها مشغول به کار شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha