۵ تیر ۱۳۹۹، ۸:۲۸
کد خبر: 83833262
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازاریان در مبارزه با کرونا پیشگام بودند

۵ تیر ۱۳۹۹، ۸:۲۸
کد خبر: 83833262
بازاریان در مبارزه با کرونا پیشگام بودند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه بااشاره به نقش اصناف و بازاریان در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: بازاریان در مبارزه و کنترل بیماری کرونا همواره پیشگام بودند.

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در دیدار با پیشکسوتان بازار و خانواده شهدا اصناف کرمانشاه ضمن اشاره به تلاش های خالصانه و همراهی همیشگی اصناف و بازاریان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون فعالان این عرصه با ایثار و فداکاری در تمامی بحرانها کنار ملت و دولت حضور داشته اند و این تلاش و همدلی قابل تقدیر است.
وی در این دیدار از نقش آفرینی موثر و خالصانه اصناف و بازاریان در بحران کرونا سخن گفت و افزود: اصناف در آغاز شیوع بیماری کرونا برای تعطیلی واحدهای صنفی به صورت خودجوش اقدام کردند و در پویش مواسات نیز برای مساعدت، کمک و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی پیشقدم شدند و با همراهی و همدلی خالصانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا نشان دادند که فعالان این عرصه بار دیگر با تعهد، روحیه مذهبی و انقلابی و پایبندی به اصول و ارزش های دینی و انسانی در بحرانها کنار مردم حضور دارند.
در ادامه بازوند ضمن تقدیر از تلاش های رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه از پیشکسوتان و خانواده شهید صحرایی تجلیل کرد.
۶۰ هزار واحد صنفی هم اکنون در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه فعالیت دارند.