۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 930
کد خبر: 83833560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمرکز بر روی بازرسی عرضه اقلام پروتئینی در سمنان

سمنان- ایرنا- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هیچ گونه کمبود در خصوص کالاهای اساسی و مواد پروتئینی نداریم و تمرکز بازرسی‌ها در استان بر روی این اقلام است.

علی تشنه دل روز پنجشنبه به رسانه ها ابراز داشت: بازرسی از واحدهای صنفی با اولویت کالایی مواد پروتئینی با شدت بیشتری انجام خواهد شد تا با هر گونه سوء استفاده برخی افراد سودجو برخورد شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار و اقدام های نظارتی صورت گرفته تصریح کرد: طی ۲ ماه گذشته بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۵۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفت و ۸۲۱ مورد پرونده تخلف با عناوینی چون درج نکردن قیمت ، گرانفروشی ، کم فروشی و تقلب ثبت شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان گزارشی از وضعیت اقلام پروتئینی ، میزان تولید و علت های افزایش قیمت ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.

تشنه دل افزود: با توجه به موارد تصویب شده در کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت تصویب شده تخم مرغ درب مرغداری ۹۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۱۱هزار تومان اعلام شده است که عرضه آن بیشتر از این رقم به عنوان تخلف محسوب می شود.

وی ادامه داد: قیمت مرغ زنده نیز ۱۰ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ تازه برای مصرف کننده ۱۵ هزار تومان به اضافه ۵ درصد بر اساس کرایه حمل و سایر هزینه ها متناسب با وضعیت در سایر شهرستان ها می باشد که توسط سایر واحدهای تولیدی ، صنفی و عرضه کننده قابل اجرا است.

اخبار مرتبط