۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 83836813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه خط جدید تولید ماسک در ایلام راه‌اندازی می‌شود

ایلام- ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از راه‌اندازی سه خط جدید تولید ماسک در استان خبر داد و گفت: با همکاری سپاه و بخش خصوصی این خطوط بزودی وارد فاز اجرایی می‌شوند.

محمد محمدرحیمی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت اقلام محافظتی استان ایلام اظهار داشت: سپاه ایلام در یک اقدام ارزشمند نسبت به واردات ۲ خط تولید ماسک تمام اتوماتیک اقدام کرده که تا ماه آینده وارد مدار تولید می شوند.

وی افزود: ظرفیت تولید این ۲ خط تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک است که با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: همچنین با همکاری بخش خصوصی یک خط تولید دیگر با تولید روزانه ۶ هزار ماسک استاندارد سه لایه راه اندازی می شود و نیاز مردم استان به ماسک به ویژه در ایام پاییز و زمستان برطرف شود.

محمد رحیمی یادآور شد: با راه اندازی این خط های تولید و تکمیل ظرفیت مشکلی از نظر تامین ماسک در استان وجود ندارد.

وی گفت: باید ماسک های استاندارد و کاملا بهداشتی تولید شود و قیمت نهایی آنها نیز مناسب باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که کارگاه ها بیش از پنج تا شش واحد نباشند زیرا مازاد تولید آنها موجب ورشکستگی آنان خواهد شد.

احمد جمالوندی اظهار داشت: همه تلاش ما این است که واحدهای تولیدی در مدار تولید تداوم داشته باشند و از همه ظرفیت آنها استفاده شود.

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه سپاه، اصناف و بخش خصوصی برای تامین ماسک و لباس های محافظتی گفت: در این شرایط شیوع بیماری کرونا و الزام همه به استفاده از ماسک نیاز ضروری مردم دسترسی مردم به ماسک استاندارد و قیمت مناسب است.

در این نشست مصوب شد که سپاه استان و بخش خصوصی هرچه سریعتر نسبت به واردات خط تولید ماسک در استان تا ابتدای مردادماه اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha