ساخت ۶۳ باب مدرسه، هدیه بنیاد برکت به مردم همدان

همدان- ایرنا - معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان گفت: ۶۳ باب مدرسه با ۳۵۰ کلاس درس تاکنون توسط بنیاد برکت در این استان احداث شده است.

علی چهاردولی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این مدارس بیشتر در مناطق کم برخوردار و محروم استان احداث و برای ساخت و تکمیل آن بیش از  ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ، ساخت و تکمیل ۲۲ مسجد توسط بنیاد برکت در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گرفت که هم اینک این طرح ها با هزینه کرد ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به پایان رسید.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر زدودن محرومیت در بخش آموزشی در حوزه بهداشت و درمان نیز فعالیت هایی داشته است که نمونه بارز آن هزینه کرد هفت میلیارد و ۴۰۰ میلبیون تومان برای تکمیل بیمارستان برکت آیت الله بهاری در شهرستان بهار است.

چهاردولی ادامه داد: برخی از مناطق این استان نیازمند کتابخانه بودند که در این راستا ۲ کتابخانه در منطقه ماماهان شهرستان فامنین و شهر مریانج با هزینه کرد ۸۰ میلیون تومان از سوی بنیاد برکت ساخته شد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: بنیاد برکت در راستای حمایت از طرح های اقتصادی بنگاه محور با اولویت ایجاد فرصت های شغلی در مناطق محروم از ۶ طرح اقتصادی با پرداخت ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال حمایت کرده است.

چهاردولی گفت: ساخت و تکمیل ۱۷ باب مسکن برای محرومان با اعتبار یک میلیارد  و ۱۰۰ میلیون ریال و توزیع ۶ هزار بسته نوشت افزار در قالب طرح «مشق احسان» از دیگر خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha