سرهنگ حامد محمودی روز سهشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین مشکل نقاط حادثهخیز شامل تاریکی، کمبود روشنایی در برخی محورها و نبود پلهای هوایی و زیرگذر است.
وی با بیان اینکه بیشترین تلفات و جراحتها در سوانح درونشهری استان تهران مربوط به راکبان موتورسوار و عابران پیاده است، تصریح کرد: با الزام راکبان موتورسوار به استفاده از کلاه ایمنی میتوان میزان تلفات و شدت جراحتها را به حداقل رساند.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته اولویت شهرداریها باید رفع نقاط حادثهخیز باشد اما تاکنون اقدام موثری برای رفع این نقاط از سوی متولیان امر صورت نگرفته است.
محمودی اظهار داشت: برای رفع نقاط حادثهخیز استان جلسه راهبری با حضور «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران تشکیل و مسئولیت سازمانهای مختلف مشخص شد تا با همکاری پلیس راهور اقدامات موثر و کیفی در راستای کاهش سوانح انجام شود.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده ترافیک و سوانح رانندگی در غرب استان تهران اتفاق میافتد، تصریح کرد: توان مالی برای رفع نقاط حادثهخیز در برخی از شهرهای غرب استان وجود ندارند و این اعتبارات باید از سوی سازمانهای متولی تامین شود.
به گزارش ایرنا شهرهای اسلامشهر و شهریار طی سال گذشته دارای بیشترین سوانح رانندگی بوده است.
نظر شما