۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83839083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ارائه ۴۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری

۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲
کد خبر: 83839083
ارائه ۴۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تسریع و سهولت در امر خدمت‌رسانی و همچنین جلب رضایت حداکثری مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ۴۰ نوع خدمت این سازمان به صورت غیرحضوری به متقاضیان عرضه می‌شود.

مقصود مقدمی‌کیا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به خدمات سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی افزود: خدمات سابقه‌ای دفترچه‌های تامین اجتماعی، حمایت‌های کوتاه مدت، بازرسی و بخشی از خدمات ثبت نام کارفرمایان و بیمه شدگان از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: همچنین خدمات ارسال لیست حق بیمه، مطالبه‌های کارگاهی، مستمری و چندین خدمات مرتبط با تأمین اجتماعی در این سایت قابل دریافت است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین جهت دریافت تعهد کسر اقساط  نیازی به مراجعه حضوری به شعب نبوده و سامانه غیر حضوری سازمان به نشانی Eservices.tamin.ir  تعهد کسر اقساط  و کدپیگیری را صادر می‌کند.

مقدمی‌کیا تاکید کرد: متقاضیان برای ادامه می‌توانند با مراجعه به بانک و ارائه کد پیگیری سایر مراحل بانکی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در همه ساعات شبانه روز با مراجعه به سایت الکترونیکی https:// eservices.tamin.ir از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: همچنین اپلیکیشن /mytamin/ قابل دریافت از سایت سازمان تأمین اجتماعی بوه و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه ۱۴۲۰ این اداره کل نیز به ‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه مشاوره‌های لازم به متقاضیان است و در صورت بروز مشکل راهنمایی‌های لازم صورت می‌گیرد.

مقدمی‌کیا اظهار داشت: الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعه‌های حضوری از جمله اهداف و برنامه‌های مهم تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی است.

بیمه تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های بیمه گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان‌های بیمه گر کشور و استان‌های مختلف را در اختیار دارد.

هم اکنون یک بیمارستان، یک دی کلینیک، سه پلی کلینیک، پنج درمانگاه تخصصی مختص سازمان تأمین اجتماعی در آذربایجان‌غربی فعال است و به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha