۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱:۲۳
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83839986
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعداد بیماران ناشی از کرونا در اسلامشهر افزایش یافته است

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کونا در این شهرستان گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) و مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس هستیم.

مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،  با بیان اینکه مهمترین هدف ما در زمینه مقابله با بیماری کووید_۱۹ پیشگیری از ابتلای مردم به این بیماری است، ادامه داد: اگر پیشگیری از طریق رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام نشود و مردم بدون رعایت فاصله اجتماعی و ماسک در معابر عمومی و نقاط شلوغ حضور یابند بی تردید آمار مبتلایان و فوتی ها باز هم افزایش می یابد.

وی با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همانگونه که اعلام شد از ۱۵ تیر ماه جاری استفاده از ماسک در مکان‌هایی پرازدحام و سرپوشیده  الزامیست و این مصوبه با جدیت در شهرستان اسلامشهر اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۱۰ تیر ۱۳۹۹) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۳۵ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ رسید.

براساس این گزارش در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha