۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 83840860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: نگاه  مساله‌یابی در مازندران ضعیف است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نگاه تحقیقاتی،جستجوگری و درواقع مساله‌یابی برای توسعه متناسب با ظرفیت‌های استان در بین همه اقشار به ویژه مدیران بسیار ضعیف است.

حسین حسن نژاد روز چهارشنبه درآئین تودیع و معارفه روسای بنیاد نخبگان مازندران با طرح این موضوع که  اولویت توسعه ای استان کشاورزی ،صنعت و یا گردشگری است ؟ و یا این که  هنوز تلقی از توسعه گردشگری در استان مشخص نیست و با ابهامات زیادی مواجه است، افزود: اگر مساله یابی برای توسعه  استان به صورت واقعی مطرح شود ، راهکارهای آن نیز تبیین می شود.

وی با بیان این که نرخ فعالیت در مازندران بالا است ولی نتیجه این فعالیت ها منجر به توسعه نشده است، گفت: بررسی ها نشان می دهد که نرخ تسهیلات و سپرده گذاری در استان انطباق ندارد، یعنی مردم استان در تبدیل پول به سرمایه همچنان سر درگم هستند .

معاون استاندار مازندران کسب دانایی از پیرامون را برای مشخص شدن مسیر توسعه  دانست و  اظهار داشت: بزرگترین مشکل در استان این است برخی از مسایل ترسیم می شود که به لحاظ علمی مساله نیست.

حسن نژاد ادامه داد: به همین دلیل در حالی برخی از تحقیقات و پروژه های استان کاربردی و عملیاتی می شود که اصلا  مساله یابی و نیازسنجی درستی نشده است و این مشکل در حوزه اجرا و مدیریت استان مازندران زیاد دیده می شود.

وی تاکید کرد: تحقیقات موثر و کاربردی شدن آن سبب توسعه مازندران می شود  و انتظار داریم بنیاد نخبگان با عملیاتی کردن طرح شهید احمدی روشن به کمک توسعه و پیشرفت استان بیاید.

وی  با بیان این که روسای ادارات نیازسنجی را مطالبه گری نمی کنند، گفت: معتقدم آموزش و پرورش باید نگاه جستجو گری و مساله یابی در جامعه را  بین دانش آموزان به درستی آموزش بدهد .

در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید بنیاد نخبگان مازندران که با حضور  "احسان چیت‌ساز" معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان و جمعی از مسئولان استانی امروز چهارشنبه در ساری برگزار  شد ، دکتر محمد آزادبخت به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان مازندران معرفی شد و از خدمات چهار ساله دکتر محسن جهانشاهی نیز قدردانی شده است.

دکتر محمد آزاد بخت که از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، سابقه خدمت در معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha