کشف یک میلیون و ۶۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در سطح شهر همدان به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شدند و پس از بازرسی از آن، یک میلیون و ۶۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز بیان کرد: ۳۵۰ تخته پتو خارجی قاچاق و بدون مجوز به ارزش ۶۰ میلیون تومان از یک دستگاه سواری پژو در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: ماموران یگان امداد شهرستان همدان هنگام گشت زنی در حوالی چهار راه بابک، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و با شگردهای پلیسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از  این خودرو ۳۵۰ تخته پتوی خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۶۰ میلیون تومان برآورد شده است، افزود: پلیس شهرستان با تلاش شبانه روزی با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد می کند.

وی تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد این افراد با فعالیت های غیر قانونی خود چرخه کار و رونق تولید را در کشور دچار مشکل کنند و شهروندان نیز می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha