۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83847220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ نفر از کادر درمانی بیمارستان بوکان به کرونا مبتلا شدند

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بوکان گفت: ۴۰ نفر از کادر درمانی بیمارستان شهید قلی پور در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

لقمان خسروپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بیمارستان شهید قلی پور بوکان ۷۵۰ پرسنل دارد، اظهار داشت: بیشتر این افراد بهبود یافتند که بازگشت آنان به بخش درمان این شهرستان باعث افزایش روحیه خود و همکاران شده است.

وی با بیان اینکه نخستین شهید عرصه سلامت آذربایجان‌غربی به بوکان تعلق دارد، اضافه کرد: به جز یک نفر از اعضای بخش مرکز بهداشت  که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بود و در حال حاضر بهبوی کامل یافته و از قرنطینه نیز خارج شده، مورد بدحال و وخیم در بین این افراد نداشتیم.

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه این شهرستان جزء شهرستان‌های قرمز به لحاظ افزایش تعداد بیماران مبتلا به کروناست، افزود: در این شرایط همراهی مردم لازم و ضروری است تا ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

خسروپور در خصوص احتمال بازگشت محدودیت‌های جدید در بوکان ادامه داد: در اعمال محدودیت‌ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا برای شهرستان‌های با وضعیت قرمز هستیم.

وی در مورد موج دوم کرونا در بوکان بیان کرد: موج دوم این بیماری از ۱۵ خرداد شروع شده و تاکنون در حال افزایش بوده و به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های درنظر گرفته شده، این ظرفیت در بیمارستان وجود دارد که تعداد تخت‌ها را به ۱۵۰ تخت افزایش دهیم و در همین راستا تعداد تخت‌های ویژه نیز قابل ارتقاست.

بوکان یکی از شهرهای درگیر با کرونا و جزو شهرستان‌های قرمز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha