صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران جدال جنوبی‌ها و شمالی‌های لیگ

آبادان - ایرنا - صنعت‌نفت آبادان برای ادامه حضور در بالای جدول لیگ برتر فوتبال و باقی ماندن در کورس رقابت کسب سهمیه آسیایی به پیروزی در برای میهمان خود نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس روز شنبه با چند دیدار حساس پیگیری می‌شود، در یکی از این رقابت‌ها جدال ۲ تیم پرطرفدار جنوب و شمال صنعت‌نفت آبادان میزبان نساجی قائمشهر است.

صنعت‌نفت آبادان با هدایت بهنام سراج رقابت‌های لیگ برتر پس از محدودیت کرونایی را با پیروزی خانگی برابر پارس‌جنوبی‌جم آغاز کرد و در دیدار بیرون از خانه در برابر تراکتوسازی پذیرای یک شکست شد و اکنون به دنبال پیروزی بر نساجی است تا شکست خود را فراموش کند.

بهنام سراج امیدوار است شاگردانش در یکی از حساس‌ترین بازی‌های نفتی‌ها به برتری برسند تا در کنار سپاهان، استقلال، فولاد، تراکتور و شهر خودرو همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیا باقی بمانند.

صنعت‌نفت در خط حمله عیسی آل‌کثیر و رضا جبیره ۲ مهاجم آماده و خطرناک را در اختیار دارد که نشان داده‌اند تمام کننده‌های خوبی در نوک پیکان حمله تیم هستند، آل‌کثیر که یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی این فصل است، انتخاب اول سراج در برابر نساجی خواهد بود تا بتواند از تجربه و قدرت گلزنی این بازیکن برابر سرخپوشان مازندرانی استفاده کند.

تیم نساجی که نیم فصل دوم را متفاوت‌تر از نیم فصل اول آغاز کرد موفق شد در بازی گذشته تراکتورسازی را در تبریز شکست دهد تا به نوعی به لیگ برتر و به جدول مسابقات باز گردد، مدیران نساجی اصلا دوست ندارند بعد از این برتری این شرایط ایده‌آل تیم خود را از دست دهند به همین خاطر نساجی برای برد راهی آبادان می‌شود.

صنعت‌نفت با در اختیار داشتن عیسی آل‌کثیر دارای خط حمله ای خطرناک است زیرا یکی از گلزن‌ترین مهاجمان ایران را در ترکیب خود می بیند، در آن سوی میدان نیز نساجی مازندان با ۲۷ گل خورده در ۲۳ بازی گذشته خود یک خط دفاعی قوی را در اختیار داشته که به نظر می‌رسد عبور از این خط دفاعی برای نفتی ها چندان کار ساده ای هم نخواهد بود. خط دفاعی خوب نساجی در چند هفته اخیر یکی از محکم‌ترین خطوط دفاعی لیگ برتر بود  و در نیم فصل دوم خیلی سخت گل دریافت کرده است.

خط دفاعی صنعت‌نفت اما ، در نیم فصل دوم نتوانسته عملکرد خوب خود در نیم فصل اول را ادامه دهد و مهاجمان نساجی منتظر اشتباهات مدافعان میزبان خود خواهند بود تا از این طریق به گل برسند.

همین وضعیت ۲ تیم در خط حمله و دفاع جذابیت بازی فردای نمایندگان پرطرفدار و خاص شمال و جنوب ایران در لیگ برتر را بیشتر می کند.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۰ برد، ۶ تساوی و هفت باخت و با ۳۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب یازددهمین پیروزی این فصل خود است و در آن سوی میدان نیز بازیکنان نساجی مازندران با ۶ برد، هشت تساوی و هشت باخت در رده نهم جدول رده بندی جای گرفته و به دنبال کسب هفتمین پیروزی فصل هستند تا اختلاف خود با تیم‌های بالای جدول را کاهش دهد.

هر ۲ تیم به لحاظ آمار گل زده و خورده بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و تقابل مهاجمان با مدافعان می‌تواند تعیین کننده نتیجه این دیدار بزرگ در ورزشگاه تختی آبادان باشد.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازیکنان صنعت‌نفت برای این بازی انگیزه خاصی دارند و حریف روز سختی را برابر ما تجربه خواهد کرد.

امید شریفی‌نسب افزود: نساجی تیم بسیار آماده و خطرناکی است که در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی را کسب کرده ولی در آبادان شانس کمی برای کسب امتیاز دارد.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هدفمان فقط کسب سه امتیاز این دیدار است و برای رسیدن به آن نیز تمرینات سختی را در چندروز گذشته پشت سر گذاشتیم.

رضا جبیره اظهار داشت: نساجی سخت گل می‌خورد و به راحتی نمی‌توان از این تیم امتیاز گرفت، این دیدار برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد و با تمام دشواری‌ها به پیروزی خواهیم رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha