شهدا و جانبازان مظهر اقتدار نظام و انقلاب هستند

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شهدا و جانبازان به عنوان مظهر، اقتدار، عزت، افتخار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب ما در نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان و رشادت و سلحشوری جانبازان ۴۱ سال است که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و عقب ننشسته است.

سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه در دیدار با ۲ خانواده شهید و ۲ تن از جانبازان کرمانشاه که در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ۴۱ سال تهدید و تحریم از سوی دشمنان نه تنها ملت ایران را از پا درنیاورده بلکه استقامت آنها را افزون تر کرده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در سایه همین تهدیدها و تحریم ها بود که توانست روز به روز بر قدرت خود افزوده و شرایطی ایجاد کند تا امروز به عنوان یک قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها مطرح باشد.

سردار جاویدان گفت: این قدرت به برکت خون مطهر شهدا و رشادت و سلحشوری جانبازان سرافراز کشور ایجاد شده است که باید آن را پاس بداریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تجلیل از استقامت و ایستادگی خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز، گفت: در این سال ها آنها مرارت های زیادی متحمل شدند اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند همواره پای نظام و انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

وی همچنین بر حل مشکلات آنها از جمله مسکن و معشیت تاکید کرد و گفت: تا زمانی که راه شهدا در کشور ادامه دارد و این آب و خاک جانبازان سرافرازی را در خود می بیند دشمنان هرگز به اهداف و برنامه های خود نمی رسند.

سردار جاویدان در پایان از آمادگی کامل پلیس برای خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان سخن گفت و تاکید کرد: اگر بتوانیم باری را از دوش آنها برداریم لحظه ای از انجام این کار دریغ نخواهیم کرد. 

در این دیدار مادر شهید «سعید ملکی» و همسر شهید «شاهمراد برمیوندی» به همراه ۲ تن از جانبازان «بهروز خدادادیان» و «یونس کتابی» حضور داشتند و سردار جاویدان با اهدای لوح و هدایایی از آنها تقدیر کرد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها