۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83852560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 امکانات برای احداث پارک موزه دفاع مقدس گیلان به کار گرفته شود

رشت - ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان خواستار استفاده از ظرفیت های مختلف استان جهت احداث پارک موزه دفاع مقدس شد و گفت : جزو آخرین استان ها برای احداث این پارک موزه هستیمو باید این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در رشت افزود : در حال حاضر همزمان با  انجام عملیات احداث این موزه، در حال پیگیری محتوای داخل موزه با جمع آوری اسناد، مستند سازی، تاریخ شفاهی و دانشنامه هستیم.

وی عنوان کرد : گیلان یکی از استان های درخشان در حوزه دفاع مقدس است و با توجه به نقش و دستاوردهای گیلانی ها در این دوران،  احداث  پارک موزه دفاع مقدس یکی از ضروریات برای این استان است.

وی همچنین در ادامه از هدفگذاری برای چاپ و تدوین ۵۰ کتاب معارف  دفاع مقدس  در استان طی سالجاری خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این جلسه با اشاره برگزاری یادواره سالروز ورود آزادگان به میهن و نیز تولید یک اثر سینمایی و تلویزیونی با محوریت شهیدان‌ انصاری و نورانی و برگزاری دومین کنگره شهید میرزاکوچک جنگی در سال ۱۴۰۰ را از جمله برنامه‌های  پیش بینی شده استان عنوان کرد.

عبدالله پاکاری با اشاره به برآورد هزینه ۶ میلیارد تومانی برای بازسازی ۶۰۰ تابلو در رشت افزود: بازسازی برخی تابلوها و یادمان‌های شهدا در رشت بازسازی شده است.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha