کمک‌ ستاد اجرایی فرمان امام به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در فارس توزیع شد

شیراز-ایرنا- ۷۰ هزار بسته پروتئینی مرغ از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب رزمایش همدلی و احسان با هدف حمایت از مشاغل و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان فارس توزیع شد.

مراسم توزیع این بسته‌های حمایتی یکشنبه با حضور استاندار فارس و جمعی از مسوولان استانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.
حسین تحقیقی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به رسالتی که این ستاد در بحث محرومیت زدایی و خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار دارد در بحران کرونا در ۲ حوزه فعالیت کردیم.
وی افزود: در گام نخست بسته‌های اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم اعم از ماسک، ژل و محلول‌های ضدعفونی برای پیشگیری از بیماری کرونا تهیه و توزیع شد.
تحقیقی ادامه داد: در گام دوم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، قرارگاه همدلی و احساس را راه‌اندازی کرد که در سراسر کشور یک میلیون بسته معیشتی توزیع شد و سهم فارس از این بسته‌ها ۴۰هزار بسته بود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس گفت: امروز نیز دومین مرحله رزمایش همدلی و احسان برگزار شد که در این مرحله ۷۰ هزار بسته پروتئینی مرغ در سطح استان توسط گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی با اولویت حاشیه شهرهای استان و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.
تحقیقی افزود: تا کنون حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ بسته پروتئینی مرغ در حاشیه شهرهای شیراز، داراب، فسا، نی‌ریز، کوه‌چنار، زرقان و مرودشت توزیع شده و مابقی نیز در سایر مناطق استان و بین مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان ۴۰ هزار بسته معیشتی با اعتباری بیش ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان و در مرحله جدید نیز ۷۰ هزار بسته پروتئینی با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان تامین شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس گفت: کمک‌ها در قالب رزمایش همدلی و احسان همچنان ادامه خواهد داشت که در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha