استاندار خراسان جنوبی به ۲۵ درخواست مردمی از طریق سامد پاسخ داد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به ۲۵ مورد از درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی به صورت برخط و مستقیم پاسخ داد.

محمدصادق معتمدیان دومین بار در یک هفته گذشته برای گفت و گوی مستقیم با مردم در مرکز سامد حضور یافت. 

وی از ساعت ۹ تا ۱۱ امروز با استقرار در مرکز سامد، به سؤالات و مسایل مردم که از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مطرح شد، پاسخ گفت. 

ارتباط استاندار خراسان جنوبی به صورت در لحظه با مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و ارائه دستورات لازم برای رفع مشکلات و موارد مطرح شده از دیگر رویدادهای این حضور ۲ ساعته بود.

معتمدیان با توجه به حجم تماس‌های تلفنی در این بازه زمانی و استقبال مردم از مرکز سامد، دستور برنامه‌ریزی برای حضور هفتگی در این سامانه را تا زمانی که نیاز باشد، صادر کرد.

پاسخگویی شفاف، پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردمی از دستورات اکید استاندار خراسان جنوبی از بدو ورود به استان بوده و همچنان در اولویت کارهای معتمدیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی هفته گذشته نیز با حضور در مرکز سامد به درخواست‌های شماری از مردم پاسخ داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha