امام جمعه شهرکرد:دولت به مسایل فرهنگی نگاه بلندتری داشته باشد

شهرکرد_ ایرنا_ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گلایه از وضعیت فرهنگی گفت: دولت باید به مسایل فرهنگی کشور و استان نگاه بلندتری داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: در این راستا باید مراکز فرهنگی و مصلاها مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی افزود: نتیجه برگزاری نشست‌ها، تصمیم‌گیری ها، وعده‌ها، عملیاتی شدن امور و اجرای تفاهم‌نامه‌ها باید در زندگی و معیشت مردم محسوس باشد.
نکونام به آمار برخی مسوولان چهارمحال و بختیاری در خصوص برخی نخستین‌ها و برترین‌ها در این استان تصریح کرد: به این آمار وقتی می‌توان بالید که آثار آن در زندگی مردم مشهود باشد.
وی یادآور شد: باید به جایی برسیم که خانه‌ها، جاده‌ها، روستاها و مناطق نابسامان در چهارمحال و بختیاری نباشد.
نکونام اظهار داشت: توجه ویژه مسوولان ملی به چهارمحال و بختیاری به‌ خصوص در حوزه‌های کشاورزی و جاده‌های ارتباطی ضروری است.
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری طرحهای اقتصادی مقاومتی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha