نمایندگان درپی تخریب دولت نیستند

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان درپی تخریب دولت نیستند ولی از همه ابزارهای نظارتی و قانونی بهره خواهد برد.

عباس مقتدایی خوراسگانی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به نمایندگان مجلس، موضوعاتی مانند تورم، ‌ کاهش ارزش پول ملی، گرانی‌های بی‌منطق و تاثیراتی که تحریم‌ها بر کشور داشته است، مورد توجه قرار داده و تاکید داشتند که این موارد و سختی نباید در معیشت مردم تداوم یابد. همچنین به استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حداکثری که در کشور وجود دارد، ‌ تاکید فرمودند.

نماینده اصفهان در مجلس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب یادآوری کردند که در دوران سخت تحریم‌ها، کشور توانسته است چند هزار شرکت دانش بنیان و طرح‌های زیربنایی را ایجاد کند.

وی اظهار داشت:‌ ایشان در بیانات خود فرمودند که با وجود کاهش درآمدهای نفت، کشور توانسته است پروژه‌های نفتی، حوزه برق و نظایر آن را افتتاح و بهره‌برداری کند.

وی با یادآوری سخنان رهبر انقلاب درباره مجلس یازدهم که آن را از قویترین و انقلابی‌ترین مجالس بر شمردند، افزود: دلیل این موضوع حضور نیروهای پرتوان، تحصیل کرده، انقلابی، جوان، کاربلد و با انگیزه است که با حضور پرتوان جوانان، ‌مدیران و پیشکسوتانی که اکنون در مجلس حضور دارند، هماهنگی خاصی ایجاد شده است.

مقتدای خوراسگانی درباره اینکه آیا تعامل و هم افزایی که رهبری انقلاب به آن تاکید داشتند در مجلس وجود دارد؟ گفت: مشخص است که پس از حدود ۵۰ روز از عمرکاری مجلس، ‌نمایندگان از شرایط موجود راضی نیستند و انتظارت بسیار بالا است و تلاش می‌کنند نواقص را برطرف کنند. البته مجلس یازدهم کمک را فقط در همراهی و دنباله روی از دولت نمی‌داند بلکه باور دارد که برای حرکت دولت باید ریل گذاری کند.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان در پی تخریب دولت نیستند ولی از همه ابزارهای نظارتی خود استفاده می کنند و آماده بررسی لوایح دولت و تصویب این لوایح هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha