۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۲
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 83855874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های کرونایی به مدت ۱۵ روز در بروجرد اجرا می‌شود

بروجرد – ایرنا – معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به شیوع بسیار بالای ویروس کرونا در روزهای اخیر محدودیت های کرونایی به مدت ۱۵ روز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی عصر سه شنبه جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه در سطح کشور شیوع کرونا افزایش یافته و هشدارهای لازم مبنی بر استفاده از ماسک و پروتکل های بهداشتی و همچنین فاصله اجتماعی داده می شود.

وی اضافه کرد: وضعیت ابتلا به کرونا در بروجرد و برخی دیگر از شهرستان های استان لرستان قرمز اعلام شده که ضروری است همکاری لازم برای کاهش شیوع کرونا صورت گیرد.

فرماندار بروجرد با اشاره به افزایش فوتی های کرونا اظهار کرد: تعداد فوتی ها در خرداد ماه به حدی بود که این تعداد برابر سه ماهه اول شیوع این بیماری بوده است و سن، نوع و علائم این بیماری تغییر کرده به طوری که حتی جوانان را هم درگیر کرده است.

رحیمی بیان‌کرد: ورود به پاک ها، تفرجگاه ها و تجمع در این مکانها ممنوع است و هر گونه تجمعی در رستورانها و هتل ها منجر به تعطیلی آنها می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا که سبب ازدحام جمعیت شود ممنوع بوده و دادستانی با تجمعات برخورد می کند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: تاکسی ها و اتوبوس ها باید گندزدایی لازم را انجام دهند و همه ادارات موظف به استفاده از ماسک هستند و مراجعین برای دریافت خدمات از ادارات باید ماسک همراه داشته باشند.

رحیمی رعایت نکات بهداشتی را لازمه شیوع کرونا دانست و افزود: از همشهریان تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و دیگران و کاهش شیوع کرونا، نکات بهداشتی را مدنظر قرار دهند تا روزی برسد که فارغ از کرونا جشن شکست این ویروس را برگزار کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha