۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۱۳
کد خبر: 83857188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط لوله انتقال آب از آبگیر خیاوچایی به مشگین‌شهر بازسازی شد

اردبیل - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: خط لوله انتقال آب از آبگیر خیاوچایی به تصفیه‌خانه شهر مشگین‌شهر، که در اثر سیلاب تخریب شده بود بازسازی شد.

عباس جنگی مرنی چهارشنبه در بازدید از این خط لوله افزود: با بارش‌های ۱۷ میلی‌متری و رگباری شدید در حوضه آبریز رودخانه خیاوچایی و جاری شدن سیل در این حوضه خط لوله آبرسانی از آبگیر خیاوچایی به تصفیه‌خانه شهر مشگین‌شهر دچار رانش زمین و تخریب شد.

وی بیان کرد: گروه‌های اجرایی و عوامل فنی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با امکانات و ماشین‌آلات لازم در محل حادثه حضور یافته و با همکاری ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی، اقدامات فنی لازم برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی مشگین‌شهر انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: پس از تثبیت جایگاه و بستر خط لوله آبرسانی مشگین‌شهر، جریان آب به تصفیه‌خانه شرب مشگین‌شهر مجددا برقرار می‌شود.

جنگی مرنی افزود: در حال حاضر انتقال آب شرب از نهر خاتون به تصفیه‌خانه آب شرب مشگین شهر انجام می‌شود و آبرسانی به مشگین‌شهر از خط لوله نهر خاتون در حال انجام است.

در این حال اداره امور آب مشگین‌شهر چهارشنبه شب اعلام کرد: خط انتقال اصلی آب شرب این شهر ترمیم شده ولی به علت سیلابی بودن رودخانه خیاوچایی و بالا رفتن کدورت آب ، ورودی تصفیه‌خانه کاهش یافته است.

این منبع افزود: بزودی  با تکمیل ظرفیت تصفیه‌خانه مشکل افت فشار و قطعی آب در محلات مختلف مشگین‌شهر برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha