۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 83858821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر ورزش و جوانان وارد خراسان جنوبی شد

۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۸:۱۳
کد خبر: 83858821
وزیر ورزش و جوانان وارد خراسان جنوبی شد

بیرجند - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه) برای افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی وارد خراسان جنوبی شد.

مسعود سلطانی فر که جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر معین خراسان جنوبی است، بدو ورود به فرودگاه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

وی در سفر یک روزه خود به استان خراسان‌ جنوبی سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند، سالن ورزشی چند منظوره بانوان و سالن سقف کوتاه نهبندان و استخر سرپوشیده سربیشه را افتتاح می‌کند.

همچنین سالن‌های ورزشی چند منظوره بانوان سرایان، سالن‌های ورزشی چند منظوره روستای زول قاین و چمن بزرگ زیرکوه، زمین چمن موسویه و زمین چمن سه قلعه سرایان در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان ‌جنوبی زمین چمن‌های مصنوعی روستای بندان نهبندان و روستای رقه بشرویه نیز افتتاح می‌شود.

۱۳ پروژه ورزشی خراسان ‌جنوبی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۴ مترمربع اجرا شده است که جمعیت ۳۰۳ هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان استان از امکانات و خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

بازدید از چند پروژه و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای حضور وزیر ورزش و جوانان در خراسان جنوبی است. 

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، رییس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش، مدیرکل امور مجلس و مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی وزارت وزرش و جوانان نیز سلطانی فر را در این سفر همراهی می‌کنند.