امام جمعه مهریز: تعامل مجلس و دولت برای غلبه بر مشکلات اقتصادی باشد

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: تعامل سازنده نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار دولت راه برون ‌رفت و غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که همیشه مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به دیدار اخیر تصویری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مجلس و دولت در کنار هم با همفکری، برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی و انقلابی برای غلبه بر مشکلات تلاش کنند.

وی ادامه داد: هرچه همکاری این ۲ قوا موثر نظام در کنار فعالیت‌های خوب قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی ادامه پیدا کند التیام‌بخش درد مردم به خاطر گرانی‌های لجام گسیخته   و افزایش تورم موجود در کشور می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد:  توقع مردم از تمامی مسوولان به خصوص نمایندگان مجلس است که وقت خود را با پیروی از مقام معظم رهبری در کنار دولت برای بازگردن گره مشکلات و پیشگیری از فشار بر طبقات ضعیف جامعه قرار دهند.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه اگر نمایندگان مجلس بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری علاوه بر قانونگذاری مناسب کار نظارت خود را دقیق انجام دهند بسیاری از مشکلات جامعه و مردم حل می شود، پیگیری آن را خواستار شد.

امام جمعه مهریز یادآور شد: افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان به خاطر روحیه مقاومت ملت ایران توسط استکبار و در راس آنها آمریکایی‌ها افزایش یافته بنابراین در این شرایط حساس مردم از مجلس، تلاش و همکاری برای حل مشکلات را می‌خواهند.

محی الدینی گفت: هرچه در کشور بین مجلس و دولت در چارچوب مقررات همفکری و همکاری بیشتر باشد خروجی آن در راستای مصالح مردم و جامعه اسلامی بیشتر است همان چیزی که دشمنان آن را نمی‌خواهند .

امام جمعه مهریز گفت: مردم در ۴۱ سال گذشته از هیچ کوششی در راستای منویات مقام معظم رهبری و نظام دریغ نکردند و همواره آماده جانفشانی و همکاری بودند بنابراین باید هم‌اکنون مسوولان دست در دست هم برای شکست جنگ اقتصادی دشمنان بکوشند.

محی‌الدینی بیان کرد: با عزم راسخ مجلس جدید و تلاش و همراهی مسوولان خدوم بار دیگر نقشه استکبار در جنگ روانی، تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه کشور ما برای ایجاد ناامیدی منجر به شکست خواهد شد و انقلاب اسلامی اهداف خود را دنبال می‌کند.        

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وکلای ملت را به تعامل با سایر قوا فراخواندند و تاکید کردند: در شرایط حساس سال آخر دولت و همچنین سال اول مجلس، باید دو قوه فضا را گونه ای مدیریت کنند که به کارهای مهم کشور لطمه نخورد.

ایشان با تاکید بر  «توجه به مسائل کلیدی و اصلی کشور و پرهیز از دچار شدن به حاشیه‌ها و اولویت دادن به مسائل فرعی»، موضوعات اقتصادی شامل «تولید، اشتغال، مهار تورم، مدیریت نظام پولی و مالی، و عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت» را مسایل اساسی کشور برشمردند.

از جمعیت ۵۵ هزارنفری مهریز حدود ۷۰ درصد در شهر و در محله‌های قدیمی و شهرک‌های اطراف شهر زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha