امام جمعه مهریز: حل مشکلات اقتصادی در گرو جلب مشارکت مردم است

یزد-ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: حل مشکلات اقتصادی و مهار تورم و رشد تولید بر اساس پیام نوروزی مقام معظم رهبری در گرو مشارکت جهادگونه مردم و تلاش و همراهی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی جمعه شب در دیدار جمعی از مسئولان بخش مرکزی مهریز افزود: نام گذاری متوالی سال‌های گذشته در حوزه اقتصاد توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گویای اهمیت و ضرورت مباحث اقتتصادی و ضرورت تلاش انقلابی و فراگیر مردم و مسئولان است .

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در بخش‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در سطح مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز صورت گرفته ادامه داد: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی و همکاری مردم و مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات این حوزه مهم در کشور است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: خط مشی دولتمردان در کنار اقدامات مجلس باید حل امور اقتصادی و تقویت بَعد نظارتی در این حوزه باشد.

امام جمعه مهریز: حل مشکلات اقتصادی در گرو جلب مشارکت مردم است

محی‌الدینی بیان کرد: شعار سال نباید تنها در بنرها و بیلبوردهای شهر خاصه شود بلکه باید در عمل مردم و مسئولان در کنار هم با عزمی جهادی و انقلابی و شناسایی مشکلات و تقویت نقاط قوت برای رشد تولید که نیاز اصلی کشور است اقدام کنند.

وی به توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری هم در پیام نوروزی و هم در جمع پرشور آحاد مردم در حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسئولان باید در هر رده، پست و مقامی که هستند باید توصیه‌های معظم‌له را به جد سرلوحه امور خود در سال‌جاری قرار دهند.

در این دیدار مسعود خلیلی بخشدار مرکزی مهریز و برخی از اعضا با ارائه گزارش به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در کنار امور عمرانی در شهرستان اشاره کردند و آمادگی خود را برای اجرای اهداف دولت و نظام اسلامی در سال‌جاری در شهرستان تاکید کردند .

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ درصد در پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه در ۱۴۰ روستا زندگی می‌کنند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha