پیکر «روح‌الله رجایی» در خانه ابدی آرام گرفت

تهران- ایرنا- پیکر روح‌الله رجایی فعال رسانه‌ای و سردبیر روزنامه «جام جم» که دیروز (دوشنبه، ۳۰ تیر) آسمانی شده بود، امروز در قطعه نامداران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکر روح‌الله رجایی روز سه شنبه با حضور جمعی از اهالی رسانه و مطبوعات، شماری از مدیران عامل و مسئول نشریات و خبرگزاری ها، همکاران وی در روزنامه جام جم و همچنین اعضای خانواده او تشییع و در بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا نوروزپور مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) از جمله مسئولان رسانه ای کشور بودند که با حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد روح الله رجایی ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدیده آن مرحوم، این ضایعه را به خانواده و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفتند. 

مرحوم رجایی متولد ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات، سابقه حضور در رسانه های مختلف از جمله روزنامه همشهری، همشهری جوان و تهران امروز را در کارنامه کاری خود داشت. وی در سمت معاون اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و معاون روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی نیز خدمت کرده بود.

رجایی هفته گذشته از ابتلا به بیماری کرونا خبر داده و در بیمارستان بستری شده بود اما در حالی که امیدهای فراوانی به بهبودی او بود، صبح دوشنبه( ۳۰ تیرماه ۹۹) دارفانی را وداع گفت.

 رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگوی وزارت امور خارجه، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری،  رئیس دفتر رئیس جمهوری،  معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از جمله دههاتن از مقامها و مسئولانی بودند که با صدور پیامهای تسلیت، فقدان این روزنامه نگار متعهد و فرهیخته را به جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha