مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای مدیران این سازمان که به صورت آنلاین برگزار شد، از سال ۹۹ به عنوان «سال تحقق پروژههای عمرانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار» نام برد و افزود: کار طراحی و ساخت این بازارهای جدید در نیمه اول سال جاری آغاز شد و عملیات طراحی و احداث ۹ بازار جدید دیگر نیز در نیمه دوم سال شروع میشود.
«سیدسعید راد» با اعلام اینکه علاوه بر این ۲۶ بازار جدید، عملیات تخریب و نوسازی سه بازار قدیمی نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پرداختن به پروژههای عمرانی، نافی خدماترسانی به شهروندان نیست و مجموعه همکاران سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار در تمام سطوح و با تمامی توان ملزم به ارائه خدمت به شهروندان هستند.
وی اضافه کرد: موضوع کنترل پروژه و نظارتهای دورهای برای آگاهی از مسائل و مشکلات موجود و برطرف کردن آنها به ویژه در شرایط فعلی که ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی از جمله توجه به فاصلهگذاریها و استفاده از ماسک، مضاعف شده از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی اظهار کرد: هر هفته یک میدان میوه و ترهبار و بازارهای تابعه آن مورد بررسی قرار میگیرد و ضمن رسیدگی به نقاط ضعف و قوت آن میدان، راهکارهای اجرایی بهبود خدماترسانی میدان و بازارهای زیرمجموعه آن احصاء و پیگیری میشود.
«راد» با بیان اینکه برخی مسائل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ریشه تاریخی دارد و ساختارهای سنتی سازمان در حال بازنگری و اصلاح است، تصریح کرد: در مباحثی همچون تحلیل وضعیت بازار، نحوه واگذاری غرفه و چگونگی نرخگذاری محصولات، نیازمند تحول هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با درخواست مجدد از شهروندان برای استفاده از ماسک تحت هر شرایطی به ویژه هنگام حضور در میادین میوه و ترهبار، با توجه به تاثیر آن در پیشگیری از انتقال و ابتلا به ویروس کرونا، بر لزوم داشتن ماسک برای کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیز برای غرفهداران و کارگران میادین و بازارها، تاکید و خاطر نشان کرد: در شرایط سخت موجود تا جایی که توان داشتیم، اجازه ندادیم خللی در خدمترسانی به شهروندان ایجاد شود و برای حمایت از سبد خرید و اقتصاد خانوادهها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
هماکنون ۲۵۴ بازار میوه و ترهبار در سطح پایتخت فعال است.
نظر شما