انعقاد قرارداد تعدادی از کشتی‌گیران با تیم‌های لیگ برتری

تهران - ایرنا - تعدادی از کشتی‌گیران طی روزهای گذشته با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، صبانور کردستان و بازار بزرگ ایران قرارداد امضا کردند. «صبا شریعتی» دارنده مدال برنز المپیک به تیم صبانور کردستان پیوست.

تیم دانشگاه آزاد که در 2 رشته کشتی آزاد و فرنگی همچون سال گذشته در بیستمین دوره لیگ برتر جام یادگار امام (ره) تیم‌داری خواهد کرد، قرارداد تعدادی از فرنگی کاران خود را با حضور در سازمان لیگ به ثبت رساند. 

احمد خرسانی‌پور، امیررضا ده‌بزرگی، رضا گران، فرشید رهبر، برومند اصلان، ناصر علیزاده و عرفان ایوبی‌مطلق 7 فرنگی کاری بودند که با حضور در سازمان لیگ قرارداد رسمی خود را با تیم دانشگاه آزاد به ثبت رساندند.

نفر سوم المپیک ریو در سنندج کشتی می‌گیرد

تیم صبانور ‌کردستان که حضور خود را در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی، جام یادگار امام (ره) قطعی کرده، قرارداد جمعی از کشتی‌گیران و مربیان خود را به ثبت رساند.

علی نوربخش، محمد نوربخش،‌ شیرزاد بهشتی‌طلا،‌ حامد تاب، شهاب قوره‌جیلی، سامان عزیزی، مجید خلیلی، آروین فلاحی، مهدی ابراهیمی، مسلم مرادی، سوران محمدی، مهدی کریمی، علی ارسلان، محمد حسینوند، عدنان مرادی، یوسف قادریان، سبحان علی‌محمدی و شاهین شریعتی کشتی‌گیرانی بودند که با حضور در سازمان لیگ قراردادشان را با نماینده کردستان امضا کردند.

همچنین «صباح شریعتی» دارنده مدال برنز المپیک ریو قراردادش را با این تیم کردستانی ثبت کرد.

ناصر نوربخش به عنوان سرمربی، حمید احمدی، صادق خشنودی و اویس مرادی به عنوان مربی و هادی سجادی‌پناه به عنوان سرپرست نیز به تیم صبانور کردستان پیوستند.

ثبت قرارداد 15 فرنگی‌کار و 2 مربی با بازار بزرگ ایران

تیم بازار بزرگ ایران که پیش از این اقدام به ثبت قرارداد اعضای تیم خود در رشته کشتی آزاد کرده بود، قرارداد کشتی‌گیران و مربیان خود در رشته کشتی فرنگی را ثبت کرد.

این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قرارداد مهدی فلاحی،‌ مهدی محسن‌نژاد، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی، علی‌اکبر یوسفی، علیرضا نجاتی، میثم دلخانی،‌ پویا دادمرز، محمد الیاسی، حسین اسدی، ایمان محمدی، آرمان علیزاده، پژمان پشتام، جواد رضایی و  رضا خدری را به عنوان کشتی‌گیر ثبت رساند.

همچنین فرشاد علیزاده و سیامک قیطاسی به عنوان مربی با تیم بازار بزرگ ایران قرارداد امضا کردند. کیومرث محرابی هم به عنوان سرپرست و نماینده باشگاه کشتی گیران و مربیان را همراهی می‌کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha