۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 83889109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلوی فروش سهمیه نهاده‌های دامی مرغداران در بازار آزاد گرفته شود

شاهرود- ایرنا- فرماندار شاهرود با تاکید بر برخورد با برخی مرغداران که سهمیه نهاده های دامی خود را در بازار آزاد می فروشند گفت: ناظران جهاد کشاورزی باید بر روند تحویل نظارت داشته باشند و با راستی آزمایی از این تخلف جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا ، نادر فخری روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: سه واحد تولیدی مرغ که مقرر گردیده بود بر اساس میزان دریافت نهاده های دامی، مرغ تحویل واحدهای فروش شهرستان قرار دهند مرتکب تخلف شده و مرغ های خود را خارج از استان توزیع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ واحد تولید مرغ گوشتی در شاهرود فعالند، تصریح کرد: گزارش این تخلف باید از طریق اداره صنعت معدن و تجارت به تعزیرات حکومتی ارسال گردد تا مدت یک هفته به این پرونده رسیدگی شود.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه نتیجه مقابله با تخلفات باید به گوش مردم برسد، اظهار داشت: بر روند میزان تحویل نهاده ها به مرغداران و همچنین مقدار مرغ تحویلی به فروشندگان شهرستان توسط مرغداران نظارت کامل انجام شود و مراحل این واگذاری شفاف سازی گردد.

وی ادامه داد: مغایرت هایی بین مرغ های تحویل داده شده و مجوزهای صادر شده وجود دارد که کسری آن منطقی نیست.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار با اداره دامپزشکی شهرستان بوده و نظارت با اداره صنعت، معدن و تجارت است و بر اساس گزارش های  این اداره تخلفات توسط تعزیرات حکومتی بررسی می شود.

وی از مسوولان اداره صنعت، معدن و تجارت خواست تخلفات  امسال و سپس سال گذشته بررسی و گزارش دهد.  

شهرستان شاهرود دارای بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha