۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۳
کد خبر: 83891533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۵ طرح محرومیت زدایی دستاورد کمک‌های مومنانه در مازندران

ساری- ایرنا- فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرایی شدن ۱۶۵ پروژه محرومیت زدایی در نتیجه کمک‌های مومنانه مردم در طول یک ماه در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه کربلای مازندران سرهنگ سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح همزمان ۲۲ طرح محرومیت زدایی در سطح استان مازندران گفت: در نتیجه کمک های مومنانه مردم نیکوکار استان طی مدت یک ماه ۱۶۵ پروژه به ارزش ریالی ۲۱ میلیارد تومان را در دست افتتاح داریم که این طرح ها در حوزه های آب رسانی، راه و بخش های اشتغال خانگی و کشاورزی، پل روستایی و غیره اجرایی شده است که همگی در جهت کمک به مردم محروم مازندران است.
وی افزود: تمام تلاشمان این است که بتوانیم بخشی از آلام مردم را در حوزه مالی برطرف کنیم.
به گفته وی یکی از پروژه های محرومیت زدایی استان امروز به نام شهید محمد عارف کاظمی یکی از جهادگران سنگر محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.
با شیوع ویروس کرونا در مازندران از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ، اقشار زیادی از خانواده ها با از دست دادن فرصت شغلی خود خسارت دیدند. طرح کمک مومنانه که به صورت سراسری در کشور از اردیبهشت ماه آغاز شد با تهیه بسته های معیشتی که عمدتا از سوی خیرین تهیه و تامین می شود سعی در حمایت اقشار آسیب پذیر دارد. 
براساس آمار هم اکنون یک هزار و  ۹۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha