۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83895350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به زلزله‌زدگان "قطور" خوی

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مناطق زلزله‌زده بخش قطور خوی پرداخت شده است.

آیدین رحمانی روز دوشنبه در جلسه تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی افزود: حداکثر ظرف ۱۰ روز آینده قراردادهای معرفی شده از طریق بنیاد مسکن توسط بانک‌های عامل منعقد و آزادسازی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برای ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی میلگرد و آرماتور که یکی از مصالح اصلی و مورد مطالبه مردم بوده، تامین و در اختیار مردم قرار داده شده است و سایر مصالح نیز با همکاری سازمان‌های مرتبط تامین می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این امر نشان دهنده توجه ویژه دولت به بهبود وضعیت زلزله زدگان قطور است.

رحمانی اضافه کرد: روند بازسازی در منطقه قطور خوی باید با سرعت بیشتری ادامه یابد و دستگاه‌های مختلف باید در این خصوص با همه توان وارد شوند.

امیر تیموری سرپرست فرمانداری خوی نیز در این جلسه به پرداخت تسهیلات احداثی، معیشتی و دامی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته از بانک‌های عامل، روند پرداخت تسهیلات در روزهای گذشته با سرعت ادامه دارد و این امر موجب تسریع در روند بازسازی شده است.

در روز چهارم اسفند سال گذشته، زلزله نسبتا شدیدی منطقه قطور خوی را لرزاند و صدها واحد مسکونی خسارت دید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha