۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83895606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای ۱۲ طرح عمرانی شهر ارومیه

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه با اشاره به همراهی خوب بخش خصوصی در راستای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در این شهر گفت: در این راستا، ۱۲ طرح با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

رضا مشهدی کشتیبان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع تجاری خدماتی مسکونی اوریاد، مجتمع سیتادیوم، میدان امام خمینی (ره)، شهرک ویلایی اسپیر از جمله مهمترین و با ارزش ترین پروژه های سرمایه گذاری شهر ارومیه است.

وی اضافه کرد: در کنار این طرح ها، قراردادهایی در راستای احداث سرویس های بهداشتی جدید، ایستگاه های ورزش در پارک، زیپ لاین در پارک جنگلی، بازارچه فرهنگیان، پل‌های عابر پیاده و پمپ بنزین اجرایی شده است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه از برنامه ریزی برای تجهیز تاکسی های شهری ارومیه به کارتخوان در سریع ترین زمان ممکن خبر داد و بیان کرد: علاوه بر آن، به تدریج کارت‌های قبلی اتوبوس از چرخه خارج و کارت‌ شهروندی با تکنولوژی روز جایگزین آنها می‌شود.

مشهدی کشتیبان ادامه داد: کارت شهروندی نیز برای استفاده شهروندان در ارومیه طرح ریزی شده که شهروندان می توانند از آن به عنوان کیف پول الکترونیکی هوشمند استفاده کنند.

ارومیه با ۱۱ هزار هکتار وسعت و حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha