۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 83897519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت آبادان از سرگرفته شد

آبادان - ایرنا - سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت:خدمات دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مرکز بهداشت آبادان از سرگرفته شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشکدعه علوم پزشکی آبادان نجمه سید آقامیری چهارشنبه اظهارداشت: ارائه خدمات دندانپزشکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام واحدهای دندانپزشکی مرکز بهداشت آبادان  شروع به فعالیت کرده و در حال ارائه خدمات اورژانسی به تمامی گروه‌های سنی هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری ۲مرکز خدمات جامع سلامت در حال ارائه خدمات دندانپزشکی بوده‌اند افزود: از ابتدای امسال تا اخر تیرماه ۶۸۶ خدمت معاینه دهان و دندان توسط دندانپزشکان و مراقبین سلامت انجام شده است که از این تعداد ۲۱۸ خدمت درمانی دریافت شده با مجوز وزارت بهداشت و هماهنگی‌های صورت انجام شد.

وی ادامه داد:  هفت مرکز ارائه‌دهنده خدمت فعال شده و خدمات اورژانسی دهان و دندان، شامل خارج کردن دندان‌های غیرقابل نگه داشت و کنترل عفونت را به همشهریان ارائه می‌کنند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.

شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha