۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۶
کد خبر: 83898465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۳۰۰ سری لوازم منزل بین سیل‌زدگان همدانی

۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۶
کد خبر: 83898465
توزیع ۳۰۰ سری لوازم منزل بین سیل‌زدگان همدانی

همدان- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: همزمان با دهه ولایت ۳۰۰ سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز و فرش در بین سیل‌زدگان این استان و زوج‌های همدانی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار علی قراباغی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به دنبال بروز سیل فروردین سال گذشته سپاه همدان ساخت منزل سیل زدگان را در دستور کار قرار داد و هم اینک با تکمیل این بناها تامین لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، فرش و اجاق گاز را هم دنبال کرد.

وی بیان کرد: این ۳۰۰ سری لوازم برای سیل زدگان این استان پیش بینی شده بود اما برخی از خانواده‌ها به علت داشتن این لوازم آنها را قبول نکرده و خواستار هدیه آن به دیگر افراد شدند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: هر چند جهیزیه پیش بینی شده برای زوج های جوان ۱۴ قلم است اما با این وجود اقلام مازاد پیش بینی شده برای سیل زدگان بین زوج‌های جوان توزیع شده و مابقی اقلام مورد نیاز برای زندگی را خانواده‌ها تامین می‌کنند.

سرهنگ قراباغی افزود: توزیع ۲۰۰ سری لوازم منزل توسط سپاه همدان از ماه آینده آغاز می‌شود و علاوه بر این ۲ هزار بسته نوشت‌افزار نیز توزیع شده است.

وی گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته معیشی شامل برنج، گوشت مرغ و روغن هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان آغاز و بخشی از آن نیز تاکنون در شهرستان های همدان و فامنین توزیع شده و سایر شهرستان‌ها نیز در حال توزیع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha