خدمات الکترونیک در مراکز درمانی تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

شهرکرد- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت این نهاد در پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا گفت: برای ایفای بهتر این وظیفه خدمات الکترونیک به بیماران افزایش داده شد.

محمود جاوید روز پنجشنبه در دیدار با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هفت هزار نفر در مرکز درمانی تامین اجتماعی استان غربالگری و ۲ هزار مورد سی‌تی‌اسکن نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان با ۴۰ درصد ظرفیت خود فعال است، تصریح کرد: در فروردین‌ماه بسیاری از بخش‌های بیمارستان امام علی(ع) تعطیل شد اما از اردیبهشت به سمت ارائه خدمات بیشتر حرکت کردیم.

جاوید، توسعه فضاهای درمانی تامین اجتماعی استان طی سال‌های اخیر را عامل مهمی در خدمات‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: ۱۰ هزار مترمربع فضای درمانی در استان بازسازی و احداث شده است که در حفظ و حراست از سلامت بیماران نقش مهمی داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، افزایش خدمات الکترونیک را از دیگر خدمات این نهاد در دوران شیوع ویروس کرونا برشمرد و گفت: ۷۰ خدمت جدید به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود تا از ازدحام مراجعه‌کنندگان در مراکز درمانی جلوگیری شود.

جاوید در ادامه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران متعهد نقش کلیدی در شفاف‌سازی و تشخیص اخبار واقعی از اخبار نادرست برعهده دارند و در دوران شیوع ویروس کرونا وظیفه چشمگیری در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در خصوص این بیماری ایفا می‌کنند.

وی، مردم‌مداری را از دیگر ویژگی‌های رسانه دانست و گفت: حرکت در راستای انتظارات و خواسته‌های مردم و پیگیری آن نمود بارز این ویژگی است.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی در حوزه درمان از طریق بیمارستان امام علی(ع)، ۲پلی کلینیک تخصصی، ۲ درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی به طور مستقیم و از طریق بیش از ۵۰۰ مرکز بصورت غیرمستقیم به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha