خبرنگاران برای انتشار اخبار مصالح جامعه را در نظر بگیرند 

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران کشور و این استان برای انتشار اخبار مصالح و منافع جامعه را همواره در نظر بگیرند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: خبرنگاری شغل مقدس و مهمی بوده و خبرنگاران نیز به عنوان رابط بین مردم و  مسؤولان اجرایی بیان کننده مسائل و مشکلات جامعه هستند.   

وی با تبریک ۱۸ ذیحجه عید غدیرخم، افزود: این روز عید ولایت و امامت بوده و یکی از بزرگترین و مهمترین اعیاد اسلامی است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: در این روز حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلام (ص) تعیین شد و ولایت نیز از ارکان و پایه های اصلی دین  مبین اسلام است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: انفجار بندر بیروت حادثه تلخ و دردناکی بود و علاوه بر خسارت های سنگین مالی سبب کشته و مجروح شدن عده زیادی از مردم نیز شد. 

وی ابراز داشت: بیروت پایتخت و مرکز اقتصادی لبنان بوده و بروز این حادثه نیز تا حد قابل ملاحظه ای ناشی از بی تدبیری و سهل انگاری مسؤولان اجرایی آن به دلیل انباشت مواد منفجره است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران در صورت اتحاد، انسجام و همبستگی بیشتر می توانند بهتر در مقابل دشمنان ایستادگی کنند همان طور که از اوایل  پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز اینگونه بوده است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: ملت ایران در چهار دهه اخیر با وجود توطئه های مختلف دشمنان پیشرفت های چشمگیر در تمامی عرصه ها داشته اند. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز عید قربان امسال فرمودند که دشمنان در کنار تحریم کشور و ملت ایران اقدام به تحریف مسائل با کمک ابزار رسانه نیز می کنند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: بنا به فرموده معظم له برخی از مصادیق بارز تحریف مسائل از سوی دشمنان شامل تلاش برای بدبین کردن ملت ایران نسبت به  نظام و انقلاب، کمرنگ جلوه دادن پیشرفت های ایران و بیان نقاط ضعف کشور است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: دشمنان و به ویژه آمریکای جنایتکار مخالف استقلال، عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران بوده و هرگز از توطئه علیه آنان دست برنمی دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha