۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83903180
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

‍ فرماندار اسلامشهر: مردم فریب تبلیغات دروغ درمان کرونا را نخورند

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به انتشار برخی تبلیغات سودجویانه در فضای مجازی در خصوص درمان قطعی کرونا، گفت: از شهروندان درخواست داریم تا فریب این تبلیغات دروغین را نخورند.

«مسعود مرسلپور» روز دوشنبه در جلسه مقابله و مدیریت بیماری کرونای این شهرستان افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان وظیفه دارد تا با منتشرکنندگان اینگونه تبلیغات دروغین در شبکه‌های اجتماعی برخورد کند.

وی با اشاره به تاکیدهای مکرر در خصوص ضرورت استفاده از ماسک در ادارات و بانک‌های شهرستان اسلامشهر نیز بیان کرد: بازررسی محسوس و نامحسوس از کلیه ادارات و بانک‌ها انجام می‌شود و اگر کارمند یا ارباب رجوعی از ماسک استفاده نکند، بالاترین مقام آن اداره به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین با اشاره به تصویب و ابلاغ پروتکل بهداشتی مربوط به برگزاری عزاداری دهه محرم در هیات‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، اضافه کرد: وظایف تمامی ادارات و دستگاه‌ها در این ابلاغیه مشخص شده است و همه باید به خوبی به وظایف‌شان عمل کنند.

مرسلپور تصریح کرد: مسئولیت اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در هیات‌ها بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و از هریک از هیات‌های شهرستان اسلامشهر نیز یک نفر به عنوان ناظر بهداشتی به شبکه بهداشت و درمان معرفی می‌شود تا نسبت به آموزش این ناظران توسط کارشناسان شبکه بهداشت اقدام شود.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha