۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83903282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شاهین‌دژ پاسخگوی سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی فرمانداری شاهین‌دژ گفت: "ایوب آذین‌پور" فرماندار این شهرستان از ساعت ۱۱:۳۰ فردا چهارشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

بهرنگ رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرماندار شاهین‌دژ از ساعت ۱۱:۳۰ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به مدت یک ساعت پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهد بود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.

مسوول روابط عمومی فرمانداری شاهین‌دژ اظهار داشت: علاوه بر بررسی دغدغه‌های مردم و پاسخگویی به آنان، فرمانداری آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهادات و شکایات مردمی نیز خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می شود که مردم می توانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه های مختلف دولتی اعلام کنند.

شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان با اطلاع‌رسانی قبلی و حضور در این مرکز به سوُالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذرباجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha