فرزین شمس الدینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرماندار مهاباد از ساعت ۱۰ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به مدت یک ساعت پاسخگوی تماسهای مردمی خواهد بود.
وی ادامه داد: شهروندان میتوانند با شمارهگیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.
مسوول روابط عمومی فرمانداری مهاباد اظهار داشت: علاوه بر بررسی دغدغههای مردم و پاسخگویی به آنان، فرمانداری آماده دریافت درخواستها، پیشنهادات و شکایات مردمی نیز خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می شود که مردم می توانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه های مختلف دولتی اعلام کنند.
شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی استان با اطلاعرسانی قبلی و حضور در این مرکز به سوُالات مخاطبان پاسخ میدهند.
دولت با راهاندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذرباجانغربی قرار دارد و از شهرهای مهم استان محسوب میشود.
نظر شما